Maise

Selvtillidsknæk.

Posted in Uncategorized by Mai on 19. januar 2010

Grunden til, at jeg skulle i H&M i dag var faktisk de fine fine Chloé lookalikes. Det er ved at være et stykke tid siden, at Acie lavede et indlæg om dem. Desuden var jeg blevet informeret, af en pålidelige kilde, om at de var landet i min lokale H&M. Jeg fandt dem også, men nåede aldrig til prøverummet. Kiggede på dem og hang dem tilbage igen. Det ville simpelthen ikke være godt for selvtilliden.  1) Ultra tiny i forhold til størrelsen 2) Kein stretch eller det der ligner. Så nu er min “Chloé” drøm aflivet. Æv.

Tagged with: ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Acie said, on 19. januar 2010 at 19:47

    Ej Mai – der er altså lidt stretch i dem! Men de er MEGET små i størrelsen og jeg kan godt forstå hvad du mener. Jeg synes heller ikke, at det var sjovt at kæmpe en str 42 på (what the hell?!), men bukserne er stadig fine, så måske man bare skal prøve? Man kan jo kun blive glædeligt overrasket:)

    • Mai said, on 19. januar 2010 at 19:53

      Hvor er det sødt af dig at være så opmuntrende. Kunne self godt overvejes, men hvad jeg lige kunne se var de kun tilbage i en 36, 38 og 40. Plejer selv at være en 38/40, men måske skulle man give det en chance. Laver hvert fald lige en tilbagemelding på mit prøverumsforsøg 🙂


Skriv et svar

