Maise

Udsalgshaj!

Posted in Uncategorized by Mai on 19. januar 2010

Jakke fra Divided Exclusive, trøje fra H&M, Jeggins fra Bilka, nitteboots fra Defeeter, hjemmestrikkede vanter og klo-halskæde fra Ebay.

Jeg er den helt fantastiske indehaver af et styks lillesøster, som intenst drømmer om enten at blive fotograf, model eller mor. Det skal siges, at hun er 9 år gammel. Så jeg blev ellers trukket ud i bidende kulde, og guidet til diverse poses. Var meget sjovt så længe det varede, men måtte give op efter 10min. Gys, kulde.

Men altså i forhold til overskriften, så smuttede jeg direkte fra skolen og ind til byen i dag. Regnede egentlig med, at udsalget var ved at være ovre (Læs: Udsalget er faktisk aldrig rigtig startet heroppe). Men gik helt uvidende ind i H&M for så, tyve minutter senere, at finde mig selv placeret mellem udsalgsstativerne med overfyldt “shoppingbag” i den ene hånd og mobil i den anden. Fik Divided Exclusive læderjakken, som før kostede 1300kr, til 100kr!!! Snuppede fluks to af slagsen, en til mig og den anden til Sabrina. Slangeprintede leggins med simili-sten sat ned fra 700kr til 100kr x2. Dog ikke til mig selv. Og sidst men ikke mindst “korsettet” fra Sonia Rykiel pour H&M til 30kr. Jeg er stadig helt oppe at køre over mine fund…

Tagged with: ,

Skriv et svar

