Maise

Weekendplaner

Posted in Uncategorized by Mai on 20. januar 2010

Sidder til min tysk morgenblok, og prøver at få et overblik over min weekend. Jeg troede sådan set at jeg var færdig med arbejdsweekenderne, men alligevel ikke så. Fredag skal jeg arbejde. Lørdag har jeg fri, så jeg skal igennem min bunke af lektier og en tur i fitnesscenter for at være lidt venlig ved mine lår. Søndag skal jeg igen arbejde fra ekstremt tidligt til meget sent. Heldigvis er der et slip midt på dagen.

Men hvis du ikke har en fuldt booket weekend ligesom mig, så holder Taschen bogudsalg fra den 21-23 januar i deres butik, som ligger på Østergade 2A og self i København. Jeg ville tage et kig forbi, hvis det altså ikke var, at min weekend var overbooket og at jeg ikke befandt mig i den anden ende af landet. Så meget for provinsen.

Tagged with: , ,

Skriv et svar

