Maise

Nu er jeg altså skuffet!

Posted in Uncategorized by Mai on 25. januar 2010

Collage fra Anywho.

Jeg kan rigtig godt lide danske Stine Goya og synes, at hun bringer noget nyt og unikt til den danske modeindustri. Jeg har rigtig stor respekt for, at hun gik fra at være model til en så succesfuld designer. Jeg har selv en mulepose og spejlhalskæden fra Stine Goya, og er super glad for begge dele. Især halskæden er über fin, og helt klart den bedste gave jeg har fået i lang tid.

Det er ingen hemmelighed, at hendes tidligere kollektioner har efterladt en masse forhåbninger. Jeg blev selv meget skuffet, da jeg så hendes AW10 kollektion. Jeg synes ikke, at den har følelsen over sig. Synes egentlig, at kollektionen generelt er lidt kedelig. Der mangler en sammenhæng, og så savner jeg bare flere print. Men til gengæld kan jeg rigtig godt lide skoene, især de brune bikerboots. Måske skulle jeg bare vente, det halve år, til at kollektionen kommer i butikkerne, så jeg kan få lov til at gramse på den. Jeg kigger lige igen, det kan ikke passe!

Nu har jeg vist også brugt min negativitets kvote for i dag…

Tagged with: ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Christine said, on 25. januar 2010 at 20:38

    Jeg syntes det er sådan en fin kollektion. Synes den er super Stine Goya men samtidig sker der alligevel rigtig meget nyt. Det må være noget at det sværeste, som designer… Altså at være tro mod sin stil og sine fans, men samtidig skulle forny sig. Hvis kollektionerne altid var samme stil ville man nok blive meget træt af at kigge på sommerligt tøj, farverige prints på oversize tee’s og gamacher:) Jeg glæder mig til fine efterårsfarver fra Stine Goya:)

  2. Mai said, on 25. januar 2010 at 20:43

    Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg har bare en stor kærlighed til netop de farverige prints og oversize trøjer. Jeg synes bare, at den her kollektion er for “nede på jorden” til mig. Men hver sin smag 🙂 -Kærlighed til Frk. Goya hvert fald…


Skriv et svar

