Maise

Speaking of…

Posted in Uncategorized by Mai on 26. januar 2010

Stine Goya og CO er blevet ny blogger på Cover.dk. Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad det bliver til, det tegner hvert fald godt! Find bloggen her.

I dag har jeg været i skole, og i Aalborg storcenter med min Mormor, Morfar, Moster og lille fætter. Det var rigtig hyggeligt, som altid, og jeg nåede også at blive forkælet lidt. Kom ud fra H&M med nyt undertøj, leggings og hyggesko. Nøj, hvor var det dejligt. Vi tog også en smut på café, så nu er jeg dejlig mæt.

I morgen har min lillebror fødselsdag, så jeg skal lige have pakket hans gave ind og ellers er jeg klar. Nu lektier.

Skriv et svar

