Maise

Det er nu!

Posted in Uncategorized by Mai on 30. januar 2010

Som i lige nu! Jeg sidder her, og bliver helt London tosset… Jeg har ikke lyst til andet end at kaste mig selv ind midt på Oxfordstreet, og misbruge mit visa på det grummeste. Åh, altså. Jeg tænker tilbage på i sommers, hvor jeg brugte størstedelen af min ferie derovre. Jeg vil bare gerne gå rundt i Covent Garden, spise cupcakes fra Hummingbird, og vælte kvæstet ud fra Topshop med favnen fuld af poser. Så hvis anyone er interesseret i at kidnappe mig med til London, er jeg 100% frisk!

Idag har hele Familien Danmark XXXXL været her til fødselsdagsbrunch for min lillebror. Dear lord, altså. Alt for mange mennesker på alt for lidt plads, men det er altid super hyggeligt alligevel. Oveni det hele hev min dejlige tante self sin nye Mulberry pung op af tasken. Netop hjemvendt fra LONDON. Jo, tak. Det hjalp super meget på mine cravings, men brugte så en times tid på at sidde og voldgramse på Mulberry sagen, imens vi snakkede London-snak. Senere fandt jeg ud af, at det der Wii ikke lige er mig…. eller jeg er hvert fald ikke god til det 🙂

I aften får jeg besøg af en gammel veninde, som jeg egentlig ikke har snakket særlig meget med i et stykke tid nu. Det er faktisk lidt synd, men hun kommer altså i aften og det bliver rigtig hyggeligt. Nogle gange er det bare dejligt, at mennesker man har afskrevet vender tilbage. Og så har jeg bare brug for at snakke om alt og ingen ting. Det har manglet lidt her de sidste par uger.. Nu vil jeg vende tilbage til min suppe, og den der Cola Light, som meget lokkende stirrer på mig. Nightie Night Ladies!

Tagged with: ,

Skriv et svar

