Maise

Jeg er sådan lidt stolt af mig selv.

Posted in Uncategorized by Mai on 31. januar 2010

I får også lige min yndlings sommersang midt i den her snestorm.

Startede dagen med at hoppe direkte fra seng og dejlig varm dyne, til svedigt fitness center og ekstremt ubehagelig spinning-cykel. Var ih så åh så stolt af mig selv da timen var gået, og jeg humpede ud af lokalet. Det var bare virkelig dejligt at få “svedt” det hele ud. Kunne alligevel ikke tage det helt seriøst at sidde der og ligne en klaphat, mens et styks instruktør kommer med opmuntrende  tilråb. For fanden da, følte mig næsten som Bridget Jones, i den scene hvor hun beslutter sig for at bevæge sig op på evigt frygtet motionscykel 🙂

I næste uge skal jeg arbejde de to første dage, og ellers tror jeg den kommende weekend bliver rigtig god. Den står på Fastelavnsfest med 80er tema, serie-marathon med B&Js og cupcakes og så endelig Natbowling med store mængder fadøl. Der er self også noget andet jeg gerne ville…

Tagged with: ,

Skriv et svar

