Maise

Ja, jeg er bagefter.

Posted in Uncategorized by Mai on 3. februar 2010

“Karl Who?” net fra Ebay til 150kr.

Læste hos Charlotte D, at der er kommet et net og en tee med printet “Fan club Anna Wintour“. Jeg kom med det samme til at tænke på Karl Who? nettet fra i sommers. Jeg var faktisk træt af, at jeg ikke fik fingrene i det inden det forsvandt, meeeeeen altså så fandt jeg det til 150kr på ebay. Så kunne jeg altså ikke lade være, og nu er Karl på vej hjem til mig. Det bliver godt til sommer på stranden, og det er vist også stort nok til skolebrug. Yippie.

Tagged with: ,

Skriv et svar

