Maise

GodMorgen + Weekend #2

Posted in Uncategorized by Mai on 9. februar 2010

Lige de sidste billeder fra min weekend. Her er det lørdag med fadølsbowling. -Stadig med fredagens neon neglelak.

Lørdag aften var jeg ude og bowle og spise med mit arbejde. Det var super hyggeligt, men endte med alt for store mængder fadøl, og det var en liiiiille smule vammelt. Puha, det var ikke godt dagen efter, men sjovt var det hvert fald!

Idag skal jeg skrive dansk aflevering (ssshhhhh…) og så kommer min dejlige oldemor hjem til os for at spise. Det bliver dejlig hyggeligt, og jeg glæder mig. God morgern til jer! 🙂

Tagged with:

Skriv et svar

