Maise

Ved du hvad??

Posted in Uncategorized by Mai on 9. februar 2010

Kilde: Trine.

Stine Goya for Weekday halskæde.

Jeg føler mig simpelthen så heldig! Den fine halskæde fra SC for Weekday havde min bedste veninde været så sød at hente hjem fra Aarhus til mig. Havde siddet og savlet over den, men det er altid et problem at være stuck i Aalborg (….her er nu meget hyggeligt alligevel.) Jeg er så glad for den, men er bare bange for at bruge den. Der kommer altid ridser i min anden SG spejlhalskæde, og det lykkedes mig også at placere et styks ridse på den her efter 5 minutter. God, og det er altså synd!

I dag har jeg hygget med Wii og nachos i selskab med Frk. D. Pt dør jeg med min dansk aflevering. Kan ikke tage mig sammen…. for min Ipod er udstyret med verdens bedste playlist! Seriøsitet nu, tak!

Tagged with: ,

Skriv et svar

