Maise

Ferie!

Posted in Uncategorized by Mai on 22. februar 2010

På skøjter og Michelles fine fine kernelæder taske.

Jeg har haft den hyggeligste søndag i lang tid. Startede med at sove dejligt længe, og spise brunch. Jeg var så mæt, at jeg kunne rulle væk. I går eftermiddags tog vi en tur på skøjter. Det er altså ekstremt lang tid siden, at jeg har haft sådan nogle på fødderne. Lignede en klovn på glatis til at starte med, men synes alligevel jeg blev rimelig god til det. Det var ekstremt sjovt! Endte med at bruge det meste af eftermiddagen og aftenen i skøjtehallen. I går aftes kigges min søde veninde, Camilla, forbi. Hun blev til noget sleepover, så vi fik set en masse SATC.

Nu vil jeg drikke min morgen smoothie færdig, og kigge MTV. Skal på arbejde her senere… yes!

Tagged with:

Skriv et svar

