Maise

Pip

Posted in Uncategorized by Mai on 23. februar 2010

Så er jeg landet i min seng igen efter en lang dag på arbejde. Vinterferie = fri = arbejde = penge = ny taske til mig. Yay! Ser den vente derude, for enden af vejen, på mig. Og gerne sådan, at den lander hos mig primo August. Hvilken taske jeg taler om, viser jeg senere. Nu vil jeg gøre mig færdig (Joggingbuks er en virkelig dårlig ide, med mindre man har intentioner om at ligne 45årig overvægtig SOSU Britta) Om lidt kommer Frk. D, og så smutter vi op til Sisse til tacos, hygge og en god film. Hav en god aften!

Tagged with:

Skriv et svar

