Maise

Knaldhamrende fed undskyldning!

Posted in Uncategorized by Mai on 3. april 2010

Kan I gætte det?? Efter halvanden måned uden det, der ligner et socialt liv er jeg endelig blevet den knaldhamrende stolte ejer af et styks Mulberry Bayswater i Oak. (Det tager altså sin tid at skrabe pengene sammen, når det skal ske via mindsteløn FaktaStyle…) Det har været drømmetasken i ih så åh så lang tid, og nu står den endelig foran mig! Nu kan jeg faktisk også tillade mig selv, at erklære min taskesamling for påbegyndt. Indtil videre lever Mr. Wang og den senest ankomne Frøken B i harmoni. Men der er selvfølgelig plads til flere!!! Did anyone say Balenciaga Pom Pom???

Det geniale ved at være afskåret fra verden, pga af arbejde, skole og generelt stress, er at man pludselig (….bam) får lysten til at blogge igen. Det er jo bare fedt, at I har lyst til at kigge med. Men ærlig talt kan jeg også godt mærke på mig selv, at jeg har brug for at komme af med alle mine spøjse, underlige og tilfældige tanker!

Tagged with: ,

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Miss Jeanett said, on 16. april 2010 at 11:47

    Fuck hvor er den lækker! Jeg er slet ikke misundelig 😉

    /Jeanett
    http://jeanettd.blogspot.com

  2. Miss Jeanett said, on 16. april 2010 at 11:48

    Fuck hvor er den laber! Jeg er slet ikke misundelig 😉

  3. Mai said, on 17. april 2010 at 05:19

    Jeg er også rigtig glad for den! Dejligt med lidt misundelse 😀


Skriv et svar

