Maise

Påske(æg)

Posted in Uncategorized by Mai on 3. april 2010

Jeg fik årets fineste påskeæg/-gave af min bedsteveninde. Nynnes Dagbog 4. Hun ved, at jeg er helt besat, og har læst de andre i serien op til flere gange! Det er det fantastiske ved mennesker, som kender én godt. De ved nøjagtig hvad der er med til at gøre én glad, og det er lige hvad jeg blev da jeg fik mit påskeæg!

Jeg bliver nød til at læse den i små doser, for ikke at hapse den på en eftermiddag. Det skulle jo eftersigende være den sidste i rækken! -Men tak for en fantastisk gave!!

Ps. Overvejer seriøst at smide næste måneds løn efter et fancy kamera, det kan jo ikke blive ved på den her måde! …men, hey, jeg er jo ikke ligefrem “fancy kamera – jeg tager billeder, og er mega cool” – typen???

Tagged with: ,

Skriv et svar

