Maise

Nu når jeg tager afsted…

Posted in Uncategorized by Mai on 11. april 2010

Acne striped wonder tee, Acne needle jeans og Acne Maya platform sandals.

I starten af Maj smutter jeg en tur til det svenske med nogle rigtig gode veninder. Som en ekstra bonus kommer  Frk. Får, veninde fra London, også med, så bedre bliver det bare ikke! Hovepointen med at krydse hav und alles, udover kanelbullar og lækkerhed, er self en masse shopping! Lige pt tænker jeg primært Acne, og jeg ville sleeeeet ikke have noget imod, hvis de tre ting hoppede med mig på færgen hjem. Det kommer nok til at kræve lidt ekstra tid i Fakta, men who cares??? Very much needed….

I dag har faktisk, til en forandring :D, været super produktiv. Vågnede virkelig søndagstidligt, og startede ellers dagen med en løbetur i solskin. Det skal lige siges, at det er ekstremt lang tid siden, at det er sket sidst. Åh, gys. Gik faktisk ret godt alligevel. Nu sidder jeg  med oversize bog og sunnies i haven. Klarede også bagning og tysk oversættelse. Komplet følelse af overskud. Yay.

Tagged with: ,

Skriv et svar

