Maise

Haps!

Posted in Uncategorized by Mai on 17. april 2010

Brugte fredagen lidt butiks kiggeri med min bedste veninde. Det bedste af det hele var, at udsalget er startet i H&M! (indsæt kæmpe yay..!) Endte altså i Trend afdelingen med armene fyldt op med alskins ting og sager. Mit fund var en ruskinds clutch med runde guld nitter. Jeg har kigget på den før, men var alligevel ikke helt interesseret i at smide 400kr efter en H&M clutch 😉 Men den labre sag var altså sat ned til 100kr, og så slog jeg til! Jeg lavede en virtuel koldbøtte af  glæde! Den ligger  nu dejlig trygt i Frk. B, og er fantastisk både som pung til hverdag og clutch til fest. Alt i alt et super godt køb!

Jeg elsker H&Ms udsalg. Det er en af de butikker, hvor det rent faktisk er godt at kigge samtlige stativer igennem. Det er prisnedsættelser, som er værd at tale om. For at citere en meget vis og til dels anonym person: “Når man går tomhændet fra udsalg i H&M, vil man altid ende med en tomhedsfølelse. Derfor vil man i stort set alle tilfælde vende tilbage, men denne gang snuppe langt mere med hjem end først planlagt! Alt i alt er det bedste ikke at ignorere de røde skilte!” -og jeg kunne ikke være mere enig 😀

Ps. der røg også lidt andet med hjem…..

Tagged with:

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. sabrina said, on 20. april 2010 at 14:11

    hahahahahh elsker at der lige henkastet ligger et stykke tyggegummi! 😀

  2. Mai said, on 20. april 2010 at 15:12

    Det ødelægger bare illusionen! Æv 😦


Skriv et svar

