Maise

I morgen….

Posted in Uncategorized by Mai on 22. april 2010

Faldt over det er på Lookbook, og synes egentlig det er virkelig fint. Det oser af forår. I morgen er der “Rengøringsfest” (…don’t ask me why) på mit gymnasium. Så det skal self fejres med engangsgrill og kolde øl inden.  Jeg har playsuitet klar, men ender nok med at tilsætte lidt vintage kædetaske og strømpebukser. Kan ikke helt lege hardcore med bare ben endnu, det er altså for koldt!

I dag har jeg hygget med S., genbrug og Skittlse. Btw, fandt hun en über cool skjorte med guldknapper i ægte Blair Waldorf stil. Me like. Nu vil jeg rette det sidste af min dansk aflevering, og ellers bare nyde en torsdag aften i solskin!

Skriv et svar

