Maise

Just in.

Posted in Uncategorized by Mai on 1. maj 2010

Kunne ikke lade være med at købe McQueen t-shirten, og så støtter den oveni købet et godt formål win win..

I dag har jeg sovet længe efter konfirmationen i fredags, det var altså hårdt! Men besluttede mig altså for at smutte ind til centrum omkring frokost. Så det blev til lidt butikskiggeri og Baresso date med S. Vi fik også set 500 Days of Summer, og sikke en film! Wow, nu forstår jeg hvorfor alle er så begejstrede. En virkelig flot film. Nu har jeg en date med de sidste 200 ord af min tysk stil, men det er bare ikke så tiltrækkende når resten af familien kigger Avatar og kører jordbær ned. Æv. I morgen er der konfirmation igen, og det kræver lige en tur til det sønderjyske…

Skriv et svar

