Maise

Åh, gud…

Posted in Uncategorized by Mai on 19. maj 2010

Hvis jeg skulle bestemme (..det kan jeg jo i realiteten godt, hmmm) gik jeg sommeren i møde med den fine mine Brenda  fra Alexander Wang over skulderen. Mange ville måske nok vælge den i helt klassisk sort, men jeg har allerede Donna i sort og synes alligevel, at den brune er virkelig fin. Eneste minus er de 3200kr, som den lækre sag nu engang koster. Keep on dreaming hon.

I dag har jeg haft fri, så startede helt “forkert” med en morgen workout efterfulgt af cykeltur igennem Aalborg. Nu sidder jeg herhjemme, og er lige vågnet efter at være faldet død om i min seng. Skal på arbejde om lidt, men overvejer alligevel at dykke under dynen lidt endnu. ZzzzzzZ.

Skriv et svar

