Maise

Jeg hader udsalg…

Posted in Uncategorized by Mai on 20. juni 2010

Øverste række: Stine Goya. Nederste række: 3.1 Phillip Lim.

Når ens økonomi for alvor skraber bunden. Ork. Alle tingene er fra Youheshe’s udsalg. Jeg ville have absolut intet imod at lægge alle tingene i min kurv – hvis penge altså voksede på træerne. Eller noget… Især toppen fra Phillip Lim ville jeg give min højre arm for! Og så endda med 40% rabat!

Jeg er helt færdig efter en dag med arbejde, familiefødselsdag med alt for meget lagkage og en løbetur. Nu ligger jeg i min seng med det nye Costume. Jeg er den heldige ejer af en far, som havde lagt det diskret på sengen til mig da jeg kom hjem. Luksus, siger jeg bare. Havde egentlig planer med en veninde, men droppede grillede skumfiduser for kvalitetstid med mig selv. Det er altid godt!

Skriv et svar

