Maise

Posted in Uncategorized by Mai on 7. juli 2010

Jeg elsker venner, som kan direkte gennem én. Jeg elsker venner, som forstår ens tanker. Jeg elsker venner, som holder én i hånden når man har allermest brug for det. Jeg elsker venner, som uden at tøve cykler igennem Aalborg for ens skyld. Jeg elsker venner, som kigger på én og siger, at det hele nok skal gå. Jeg elsker de venner, som er der når man er allermest sølle. Allermest elsker jeg de venner, som er der uden man behøver at spørge.

Skriv et svar

