Maise

Eyecandy.

Posted in Uncategorized by Mai on 7. juli 2010

 

 

Jeg har lige opdaget, at kilehælene i ruskind fra Ganni er sat ned på Stylepaste. Åh, den perfekte “hverdagssko” (som om), men hvert fald så lækker og endda i ruskind. Find dem her. Jeg prøver at stå imod, skulle jo forestille at spare op….

Nu vil jeg hoppe på cyklen, og mødes med nogle af pigerne til lidt shopping. Nu tager alle snart afsted på ferie, så det er ved at være sidste chance. Næsten. For jeg skal… tjae… ingen ting i år. Men i morgen er det min fødselsdag 😀

Skriv et svar

